29. 5. 2009

tradá

Tak nám tam venku prší.
Včera v noci zase vypli proud - zase někde asi hooodně fučelo. No a - to v noci napsané pak ráno už nebylo napsané. Jo, mít tak psací stroj, tam si mohl být člověk aspoň jistý tím, že práce nepřijde nazmar, pokud přestane ukládat. Tam klepnete a uložíte hned, a protože existuje zákon o zachování hmoty, je to tam. Navždycky.
U počítače zákon zachování hmoty není. Nechápu to, bo měl by. Někde v té bedně to, co jsem napsala, přece bý musí, nemůže se to vypařit jen beze stopy a jen tak... Prostě nemůže. Ale počítači to je očividně jedno. A manželovi taky.
A tak když jsem dnes ráno vstala, zcela automaticky jsem si najela na několik vašich putování. Postála s jablůňkou, deštíček padá, jsem tady na světě přece jen ráda; nedá se svítit, do práce tradá. - Hmm, to jste mně "udělali" těmi veršíky o prvním máji (rozum mám v háji). Až začnu zkoušet ve verších, prchejte otevřenými dveřmi :-)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jste vážně skvělá. Skláním se před Vámi a Vaší neutuchající silou.

Anonymní řekl(a)...

Vy jste prostě obdivuhodná žena.Kéž by takových žen bylo na světě víc:)

Anonymní řekl(a)...

Musím se přidat také :-))! Jste opravdu obdivuhodná a silná žena, velmi lidská a velmi příjemná a pozitivní! Opravdu jsem takového člověka, jako Vy, ještě nepoznala! Kéž by takových lidiček bylo více!!! A moc Vám děkuji :-)))!

Anonymní řekl(a)...

I já se přidávám. Kdyby bylo takových lidí, jako jste vy, na naší univerzitě více, hned by se studovalo lépe a s úsměvem. A to nemluvím o tom, kdyby jich bylo více na celém světě..Díky putování jsem se naučila z filosofie více, než kdybych se "drtila" nazpaměť skripta ke zkoušce. Toto je podle mě nenásilné a milé předávání informací. Vy jste prostě skvělá - a skvělý je i Váš humor:)) Děkuju Vám

Anonymní řekl(a)...

ANO ANO DĚKUJEME VÁM!!!!!

Miriam Prokešová řekl(a)...

Jejda, co to do Vás vjelo? :-) Moc děkuji, těší číst si to, ale přece jen... ještě zpychnu a budu se na svět koukat seshora a to bych nerada... jen mě nechte radši pěkně na zemi a při zemi.
Ale - opravdu moc děkuji za tolik milých slov. Vážím si jich.
mp

Anonymní řekl(a)...

Vy určitě nezpychnete! A ta milá slova si rozhodně zasloužíte! Vy jste prostě takový zhmotnělý anděl :-)! Jsem strašně ráda za to, že existují lidé jako Vy!!!!

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že někteří kolegové by si z vás mohli vzít příklad.... :)

Anonymní řekl(a)...

Prosím, prosím mě ještě nepřišlo Vaše hodnocení... jsem zvědavá..děkuji D07640...ale jinak Vás jako všichni moc a moc obdivuju a jste naprosto skvělá!!!

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, také začínám mít malé obavy, zda putování dorazilo... Nespěchám na odpověď, jen doufám, že jste jej obdržela. Děkuji a přeji hezký den, H.F. D07634.

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý večer, ano, od H.F. a K.H. putování mám. Dokonce jsem oboje už četla - jen se teď dostat k odpovědím.Ale už se tuším i blížím k cíli :-)
moc všechny zdravím, a děkuji za trpělivost
mp