19. 5. 2009

Tak píšu a píšu a odpovídám jak o dušu, ale v e-mailech to jak kdyby ani neubývalo. Myslela jsem, že to dneska stihnu, tedy včera, a moc se omlouvám těm, kteří zatím marně čekají. Vaše putování je tak vydatné a tak mě vybízíte k odpovědím a k reakcím, že Vás prostě jednotlivě nechci odbýt a prostě si s Vámi povídám asi víc než je zdrávo...
snad ještě něco stihnu dnes, hlavně si vyhledám Vás, kdo jdete ve středu na zkoušku... ať Vás mám "přečtené" a ať Vám můžu říct, že to prostě máte.. a nikam chodit nemusíte.
Tak zatím :-)

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Někteří jsme to posílali na soukromý mail, nevadí to?

Anonymní řekl(a)...

Šak v klidečku :-) Myslím, že nikdo z nás nemá kam spěchat (samozřejmě kromě středeční zk), takže kdo si počká, ten se dočká ;-)My Vás nechceme uštvat :-D

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jestli jste na nás - speciální pedagogiku - nezapomněla ohledně toho druhého termínu zkoušky. Psala jsem Vám email,ale nedostala jsem odpověď. Tak teď nevíme, jak to bude, protože na dnešní termín jsme se odhlásili. Šárka Rostočilová

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den :-))!
Já jsem přihlášená na zkoušku z filosofie ve čtvrtek. Myslíte, že mi stihnete odpovědět? Alena Kubíčková

Anonymní řekl(a)...

Ve středu? Nejní to náhodou ve čtvrtek?Děkuji za odpověď.

Anonymní řekl(a)...

Budou teda ty výsledky pro tu středeční skupinu co se příhlásila na zkoušku?

Anonymní řekl(a)...

Děkujeme za odpovědi i za jedničky. :-) Můžeme se v příštím týdnu za vámi zastavit a nechat si případně zapsat známky do papírového indexu?

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, jsem přihlášena dnes na zkoušku a Vaše hodnocení pořád nevím... I. Francová

Anonymní řekl(a)...

Děkuji Vám za velmi milá slova, která jste napsala do mého putování.) Zahřála mě u srdíčka a dodala nových sil do budoucna.

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý večer, moc vám všem děkuji za trpělivost. Hlásím, že mě to ještě pořád baví, i když chápu, že vy jste s tím čekáním na tom drobet jinak :-) Ale už nevidím ani na písmo velikosti 14 :-), tak mi to jde pomaleji. Středa se zvládla na poslední chvíli, jen chuděra jedna studentka doputovala i osobně, protože neměla odpověď, ale očividně se nezlobila. No a nad zítřejšími sedím a posílám odpovědi, do půlnoci tady budu (a udělám na vás bubu)- promiňte, už mi asi mozek slábne.... :-)
mp

Miriam Prokešová řekl(a)...

K tomu termínu - přidám další, radši...