13. 5. 2009

Plahočení

Plahočím se, plahočím, přes hory a doly, lesy a kopečky, v dešti i slunéčku, a koukám, kde život můj se půlí se svou poutí :-))) a boty mám rozedrané a oči vykoukané a prstíky ošoupané od klávesnice...
Nebojte, doufám, že aspoň už některým z Vás mé odpovědi došly.
Krásně se to čte. A i když si naříkám, že cíl je zatím v nedohlednu, v srdci mám dobrý pocit a moc Vám za to všem děkuji.
Jen teď všem odpovídám ze svého osobního mailu, tak se nelekněte - ten pracovní mám přeplněný tak, že mi nejde pošta odesílat :-) Ale je opravdu jedno, zda-li je adresa napsána s malými či velkými písmeny, vždy to (tuším) dojde.
Moc Vás všecky zdravím a ještě pro informaci, do neděle 17. 5. chci mít zvládnuty všecky poutě, tak snad se mi to zadaří... dojít bez úhony.
Držte mi palečky.

Žádné komentáře: