24. 4. 2020

Den třicátý devátý - mít to za sebou

Na sv. Jiří vylézají hadi a štíři.
Pracujeme na zahrádce, a tak na ty hady dnes čekám... :-))
A na čarodějnice :-)))
Hmm.
Dočkávám se však jen našich zvířátek.
Naše stará kobylka si klidně zvědavě ňufne do kávy, kterou jsem nechala na provizorním zahradním stolečku v ohradě. A protože zřejmě neseznala, že by to bylo k pití, tak mi to kafe prostě otráveně nozdrami shodí na zem.
Kočka se plete mezi nohama a asistuje mi při plení mezi květinami. Prostě mi ten plevel pacičkami chytá a diví se, co že to jako dělám.
A ptáčci k tomu vesele cvrlikají.
Na světě je krásně, no neříkejte, že ne.
A naše stará vrba odpočívá. V noci z ní určitě vystupují víly, které v ní přes den odpočívají a tančí své měsíční tance...
mezi koňmi...
a čarodějnicemi

Otázky třicáté páté: 
Uměli byste nakreslit čarodějnici? Nebo něco jiného na některé z témat našeho putování? (Pokud ano, zkuste....) 
A otázka, která mě napadla při pohledu na jednu z fotografií vás poutníků: chtěli byste být ještě dětmi? Nebo jste rádi, že "to" už máte za sebou? :-)) 

Žádné komentáře: