16. 4. 2020

Den třicátý první - jak o duši

Napadlo mě - téma může být nejen "o" duši, ale také v jiném slova smyslu.
Žít život jak "o" duši.
Nevím jak Vy, ale já teď tak nějak žiju.
Vzhledem k tomu neplánovanému volnu, které volno ve své podstatě vůbec není, žiju jak "o" dušu.
Je ráno, je poledne, Bože, už je zase večer!!!
A práce jako kdyby rostla pod rukama a neubývala.
A požadavky se zvyšují. Furt někdo něco chce... :-))
Vůbec nechápu, jak jsem stíhala, když jsem ještě stíhala.
Podivný to svět.


Otázky třicáté první: aneb otázky dvacáté osmé (jsem holt popleta poplantaná :-)) 
Jak jste na tom Vy? Stíháte?
(Neberte tento dotaz prosím jako provokaci... :-))
Stíhá Vaše tělo, duše i duch? A když už jsme u toho, jaký je rozdíl mezi duší a duchem?
A kde a jak vnímáme věci a život kolem nás? Ve své duši, ve svém srdci nebo ve svém nitru? (Mám v tom někdy chaos...) 

Žádné komentáře: