21. 4. 2020

Den třicátý šestý - úkol

To bylo ráno!!!
Přišla mi zoufalá SMS od syna. Pominu-li to oslovení (ty brďo:-), pak text zněl v tom smyslu, že vnuk dělá češtinu pro 5. ročník a on vůbec neví :-)))
Jejda.
Rodiče se učí doma se svými dětmi a teď snad mnozí pochopili, k čemu jim ty jejich znalosti ze školy jsou... a jak je podivné je nemít....
To jsem si myslela, dokud mi neposlal to zadání.
Ach ouvej.
Čeština je krásný jazyk.
Ale úkoly z ní jsou mnohdy hodně, hoooodně těžké...


Otázky třicáté druhé: 
Hmm. Škola bývávala super věc. I když zrovinka já patřila mezi ty, kdo do ní chodí nerady - nechápala jsem, proč tam musím. Od malilinkata jsem to chápala spíše jako omezování osobní svobody. Z oken třídy jsem viděla na náš dům a dvorek, kde byla maminka, kočky, pejsek, slepice, králíci, ovečky ve chlívku a na pastvě a vlaštovky na drátě a vůbec.... ostatní lidé a zvířátka, jen já tam nemohla být s nimi...
Takže má dnešní otázka: Chodili jste rádi do školy? A jak na ta raná školní léta vzpomínáte Vy?

Žádné komentáře: