23. 12. 2019

Putování, den dvacátý osmý

Jsme na konci naší cesty.
Děkuji vám všem za vaše putování, za vaše odpovědi, za naši společnou cestu.
Za chvíli již utichne svět kolem nás.
Nevím jak u vás, ale k nám v tuto dobu, tuto noc, přichází Ježíšek. Balíme spolu dárky. Rok co rok. Tiše se snese z nebe k nám do kuchyně, usedne za stůl, sedí a kouká a pozoruje, jak balím dárky a svou přítomností mi pomáhá.
Mám ráda tato nevšední setkání. Tímto pro mě začínají Vánoce.
Mějte je i vy všichni "poutníci" krásné, radostné, pohodové a klidné.
Prostě takové, jaké si je vy sami přejete mít.
Mějte se krásně a šťastně.
A hned v prvním lednovém týdnu na shledanou :-)))

4 komentáře:

Šeptající zaklínač řekl(a)...

Dovolím si zde, jedno přání všem.Možná,že ho znáte,autorem je katolický kněz
Zbigniew Czendlik.
Je velmi výstižné:

"Abych nikoho neurazil, nepřeji lidem, ale postavičkám z Betléma:
Přeji volům, aby neřvali z plna hrdla na všechny kolem sebe,
oslům, aby nebyli paličatí a tupí,
ovečkám, aby nešly slepě za prvním lepším pastýřem,
pastýřům, aby si nemysleli, že ty ovečky jsou tak tupé, jako vypadají,
andělům, aby méně lítali a víc chodili po zemi mezi lidmi,
králům, aby nezůstali nazí jen s korunou na hlavě
a Svaté rodině, aby našla teplé místo v srdcích lidí."

A já přeji všem, abyste byli šťastní a spokojení, laskaví, velkorysí, štědří a měli takové lidi i kolem sebe…

Miriam Prokešová řekl(a)...

Ano, moc děkuji:-))) mp

Kocurek řekl(a)...

I já přeji klidné prožití vánočních svátků hlavně zdraví štěstí lásku a kolem sebe hodné a usměvavé lidičky

Kocurek řekl(a)...

I já přeji klidné prožití vánočních svátků hlavně zdraví štěstí lásku a kolem sebe hodné a usměvavé lidičky