27. 4. 2009

Bloudění na Mlýnské

Tak jsem dneska opět! bloudila po Mlýnské. Připadala jsem si jako spadlá z nebe. Jeden seminář skončil a druhý měl začít o poschodí níž, ale nikdo tam. V mé naivitě jsem se domnívala, že jsem si zase popletla místnost. Tak jsem asi 10, možná 15! minut bloudila z patra do patra a hledala své krásné, milé, hodné, dobré a vždy chodící a nechybějící a zodpovědné a studia chtivé a chytré a hravé a vůbec prostě nej nej nej studenty.
Po marném bloudění jsem si nakonec sedla do té prázdné místnosti G301, žmoulala rohlík a jedla jahodový jogurt či co a přemýšlela, kde se stala chyba.
Měla jsem totiž včera tendenci napsat mail, že seminář odpadá, poněvadž mám šíleně moc práce a nestíhám... ale bylo mi to nakonec líto, a tak jsem to neudělala. A jak jsem tak bloudila, tak mě napadlo, že jsem možná nějak v pohnutí smyslu ten email napsala a nevím o tom....
no nevím, možná ano
možná ne

Otázka č. 21:
Pro vychovatele: Co jste dělali dne 27. 4. od 15. 50 hod do 19.00 hod? Byla dalekáť cesta Vaše, marné volání? (koho a co paroduji v této větě?)
Pro asistenty: Na jakou otázku byste chtěli odpovědět a chybí Vám tady? jo, už vím - jaká byla (je) Vaše nejoblíbenější hra a hračka?

Otázka č. 14 pro filosofii výchovy:
Už jste našli emoce?
Zvládli byste napsat básničku - říkanku - popěvek na téma moje láska první máj?

3 komentáře:

maja řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
maja řekl(a)...

Svoje ano, ale ty Tomkinsovy se pořád někde skrývají :) a o atraktivitě ani nemluvím. Zřejmě je někde na netu pěkně velký bermudský trojúheklník :)

maja řekl(a)...

Děkuji :)