26. 4. 2009

Nelida

Moc se s počítačem asi nemáme rádi.
Je to věčný boj, ve kterém spíše prohrávám než vyhrávám.
Ta věc prostě nedělá to, co chci, aby dělala a dělá si to, co ona sama chce.
Mí moudří "počítačeznalí" synové sice tvrdí, že to není pravda, a že počítač dělá jen to, co mu řekneme a zadáme,
ale já mám asi nějaký jiný, chytřejší, přemýšlející, zákeřný a smějící se a vůbec je to liška jedna podšitá, drzá, neposlušná a navíc blbá, která si ze mě dělá tak akorát srandu.
Tak.
A vůbec netuším, proč mě nemá rád, protože takto s ním nikdy nemluvím a říkám mu jen samá pěkná slova.
Ale čiň čertovi dobře a peklem se ti odmění... znáte to.
Až do něj kopnu, budeme mít klid oba.
Jen se bojím, že to bude bolet jenom mě, ale počítače Nelidu ne.

Otázka č. 20:
Co si myslíte o počítačích a dětech?

Otázka č. 13 pro filosofii výchovy:
Co si myslíte o období mechana a bytostech s nedostatky?
Jak A. Bammé charakterizoval "počítačového" člověka?
A co Vás Váš počítač? Má Vás rád? :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

MOhla byste prosím zopakovat otázku č. 12? Opět se nezobrazuje.Děkuji

maja řekl(a)...

Dejte si zobrazit všechny příspěvky- je to pod nadpisem. Mě se to pak vždycky objeví :)

maja řekl(a)...

Otázka č. 12 pro filosofii výchovy:
Jak je chápána láska z hlediska vyšších citů?
Která z typů "atraktivit" by neměla pedagogovi chybět, kterou naopak by raději moc oplývat neměl? A proč?

Anonymní řekl(a)...

staci v archivu kliknout na duben ....