29. 4. 2009

Termíny (snad správné dle dohody)

Mám pocit, že putujeme už dlouho. Ale se studenty pedagogiky volného času dojdeme do cíle už zítra.
Tak nám to tak nějak uteklo.
Na zpracování otázek máte čas do konce zápočtového týdne, tedy do 8. 5. 2009. Až na skupinu studentů, se kterými jsme si toto pondělí domluvili jiný termín (vy už víte který, :-) )
Se studenty filosofie výchovy jsme domluveni, že pouť bude trvat až do konce zápočtového týdne, tedy 8.5., a termín odevzdání je do 15. 5. 2009.
Už jsem z těch všech termínů nějaká zmatená, tak se vám také omlouvám za případné zmatky.
Zadané seminární práce platí, jejich odevzdání - pro ty, kteří ještě neodevzdali - je nejpozději dva dny před zkouškou. Protože na zkoušku se musíte zapsat všichni, putující i neputující, ať mám pak kam zapsat známky.
Pokud jste něčemu neporozuměli nebo něco jsem napsala jinak, než jsme se domluvili, prosím, dejte mi vědět na mail.
Tak zatím...
Otázka č. 23:
Jak Vám bylo na našem putování? Myslíte si, že bylo vůbec k něčemu?
Která otázka (otázky) se Vám na naší cestě zdála být nejjednodušší a která naopak nejsložitější?
Otázka č. 16 pro filosofii výchovy:
Jak byste vysvětlili, že je výchova péčí o nefeš?
A myslíte si, že je?

Žádné komentáře: