25. 4. 2009

Posudky

Sedím nad diplomovými pracemi a bakalářskými pracemi a jde mi hlava kolem. Do pondělí musím mít napsáno 27 posudků...
Posoudím se, pominu se, zhroutím se a umřu. Škoda mě nebude, vyplň se osude.
A sednu si také nad seminární práce a ponořím se do nich, oči si vykoukám a srdce se mi několikrát sevře ze života druhých lidí.
A pak sednu do trolejbusu, ve kterém potkám známou, stejně starou, pracující někde v účtárně, která se rozpovídá o mém volném čase a o svém nevolničení v práci a o tom, jak mi závidí, jak já se mám, bo nic nedělám. A já ji nechám závidět, ať si to jen myslí děvucha bez ucha, ať mi to závidí, to nicnedělání, dyk je to super... :-)
Však je dobře na světě i tak.
A sednu si na zadek, který mi zaroste do židle, a nikdy se nezvednu, neb nejspíš ulehnu :-)
i s tou židlí

Otázka č. 19:
Jak rozumíte pojmu autentická osobnost?
A co si myslíte, znáte nějakou takovou? Potkali jste ji už někdy v životě?

Otázka č. 12 pro filosofii výchovy:
Jak je chápána láska z hlediska vyšších citů?
Která z typů "atraktivit" by neměla pedagogovi chybět, kterou naopak by raději moc oplývat neměl? A proč?

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, zde jsou myšleny city Komenského ??? a druhá část otázky je zřejmé na našem rozhodnutí, že ano

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, spíše to je myšleno z hlediska nižších a vyšších citů podle Tomkínse. Do těch vyšších patří mimo jiné právě i láska, která je vzbuzována trojí atraktivitou - a to po Vás chci, ale asi jsem to na některých přednáškách nestihla říct... Pokud nebudete někdo znát odpověď a budete ji marně hledat, a nenajdete, napište mi to do odpovědí a třeba i s vlastním výkladem - pak to upřesním :-))
Jinak přeji pěkné slunné nedělní odpoledne, mp

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, nešlo by aspoň trochu přiblížit, kde byhcom to mohli najít ... děkuji

Anonymní řekl(a)...

Noták, jsi student/ka, tak studuj:) a zkus zapojit fantazii a vymyslet něco sám/sama :)

Anonymní řekl(a)...

No hele, sama jsem něco vymyslela, to se neboj .. hledat jsem taky hledala, nejen na netu a v knichách, ale bohužel jsem měla asi špatné zdoje ... a jelikož se blíží zkouškové období, tak nemám čas lítat a shánět všude knihy, kde se dá, když ani nevím, v čem hledat ....

Miriam Prokešová řekl(a)...

Napište mi na můj e-mail a já Vám soukromě poradím :-)mp

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, mohla byste prosím znovu oznámit termín odevzdání odpovědí na tyto otázky?(Jsem si vědoma, že už jste to na přednáše říkala, ale nemohu si to přesně vybavit.)Ptám se z důvodu, že na mnoho těchto otázek potřebuji(osobně), více času. Některé otázky jsou opravdu nelehké. Děkuji.

Anonymní řekl(a)...

Online Poker - prémie pro nového hráče - bonus $50 no deposit required ! Good luck on the table :) Regards and Sorry for komentář if you don't want free money.