14. 4. 2009

Noví poutníci na naší cestě

Dobrý večer, tak dnešním dnem k sobě přibíráme další dobrovolné poutníky, a to zájemce z předmětu filosofie výchovy. Takže se prosím vy, už putující z pedagogiky volného času, nevyděste dalších otázek, které nyní přibudou.
Jinak doufám, že máte všichni příjemné a pohodové období. Pokud ano, byla bych ráda, kdybyste také našim putováním procházeli v klidu a bez stresu a pokud to půjde, tak také s radostí, tak, aby to nijak negativně neovlivnilo Váš klid a pohodu. Je známo, že učení nám většinou přináší stres - a nemělo by, pokud se učíme proto, že nás samotné to baví a zajímá. Bylo by skvělé, kdyby se nám to tady alespoň částečně také podařilo.
Tak naší noví poutníci, buďte vítáni na naší společné cestě :-)

Otázka č. 8:
Dokázali byste vysvětlit, jak se liší zájem od záliby? A může se stát "učení se" spíše Vašim zájmem nebo zálibou?

Otázka č. 1 pro filosofii výchovy:
Myslíte si, že filosofie může být spíše zálibou než zájmem?
Která z definic toho, co a čím je filosofie, se Vám osobně nejvíce líbí a proč?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Prosím pěkně ještě k tomu vodníkovi.. nemáme nakreslit vodníka a vymyslet pohádku? Zdá se mi, že to máte naopak, nebo to tak má být?

Miriam Prokešová řekl(a)...

Mně se to líbilo to tak napsat :-))) takže záleží na Vás, co si z toho vyberete ....
miriam prokešová