7. 12. 2009

Předvánoční pedagogická zastavení

Zastavení dvacáté
Máme doma boží dopuštění. A tak nevinně to začalo.
V pátek mi prostě zazvonil telefon. A nějaký ženský hlas mi v něm radostně a překotně oznamoval, že: "ony mi obě hárají, představte si, paní Prokešová, ony obě hárají!"
V první chvíli jsem tak docela dobře nepochopila, kdo, kde hárá a co mám jako mít s tím já co společného. Tak jsem se docela blbě zeptala, kdo to jako volá a oč jde.
"Aha, no, já se nepředstavila", pokračoval hlas, který mi vzápětí vše vysvětlil. Ona má fenky maltézáčky a my máme psíky, tož v době háráné to docela k sobě jde.
A bylo to.
Od dnešního rána máme doma opět čtyři psy. Dvě fenky, které mají svůj čas, a dva z toho zpitomělé psy.
A mé nervy v háji, protože ony fakt hárají :-)
Nevím proč, ale myslím na Freuda...
a na antikoncepci :-)
Otázka č. 20 hlavní a rozmarná: Co má Freud společného s pedagogikou a s pejsky?
Otázka č. 20 vedlejší jen tak na okraj: A my? Co máme společného s Freudem?
Otázka č. 20 vtíravě všetečně rozmarná: A J. A. Komenský?

Žádné komentáře: