9. 12. 2009

Předvánoční pedagogická zastavení

Zastavení dvacáté druhé
Dneska na semináři mne napadlo, co všechno bych tady měla ještě napsat a tím pádem i stihnout. Asi deset dalších témat to bylo. A teď sedím u počítače - a nic. Tak nějak to nemůžu z toho mozku vylovit. A tak krásné myšlenky to přitom byly. A jsou fuč.
Taky se Vám to stává? :-)
Probrali jsme letem světem alternativní školy, a směry, které ovlivnily pedagogiku ve 20. století, a pak pár nedodělků... a k některým tématům jsme se nedostali vůbec, třeba k systému školství v ČR.
Což mě mate. Protože by to mělo být podstatné a my se k tomu nedostali.
A k výzkumům v pedagogice a k dalším více méně podstatným věcem.
Nemáte dojem, že by semestr měl být delší? :-) Aspoň jednou tolik? :-)))
A zkoušky o to objemnější a těžší?
Vím, provokuji.
Ale....
no jo, no
Otázka č. 22 hlavní: Která z alternativních škol by Vám osobně byla nejsympatičtější a proč?
Otázka č. 22 troufalá: Prosím, našli byste na netu systém školského vzdělávání v ČR a v odpovědi mě s tím seznámili?

Žádné komentáře: