21. 12. 2020

Skoro u cíle 2

 ¨Svět se probouzí do pondělí vánočního týdne. Aspoň náš svět tady v tomto místě, čase, zemi, zeměpisné poloze. Naše bimbací hodiny odbíjejí zrovna sedm hodin ráno... Agapuris Kokiko na mě pokřikuje, žebřička poskakuje na bidýlku a kočky za oknem na mne koukají, kdy už jako otevřu ty dveře s nějakou tou potravou... jako kdyby myšiček venku nebylo dost...

Vše je tak, jak má být. Popíjím svou ranní kávu a za chvíli hurá, hurá.... práce? volá? Zkontroluji ještě koním vodu a ranní rituály budeme mít za sebou. Někdy si říkám, co těm zvířátkům asi jde hlavou... když mě vidí :-) Můj muž by řekl: Co by, žrádlo... Filosof R. Descartes tvrdil, že nic, že i když např. pes skučí, je to jako kdybyste šlapali do pedál varhan. No, nevím, nevím... Varhany znějí přece jenom drobet jinak. Děti to myslím také vidí jinak.

Je ráno. Pouliční lampy za chvíli zhasnou a začne nový den. Vítejte v něm:-)


Otázky dvacáté šesté, dětinské: 

1.Dítě. Znáte nějaká pojetí dítěte? (Musíte znát, sama jsem je vymyslela :-), tož nápověda vizte skripta..)

2. A nějaké současné přístupy k výchově dětí? (pro prezenční studenty vizte přednášky, pro studenty DPS bez nápovědy, opět Vaše vlastní schopnost hledat a nalézat...)

Žádné komentáře: