7. 11. 2010

Mikulášská zastavení 2010 - úvod

Chce se mi napsat spíše zastaveníčka, protože to spíše zastaveníčka budou. Tak vás tedy vítám, studenti OBEC :-) S úterní skupinou se vídáme často, se čtvrteční jsme se vlivem okolností viděli jen jednou. Buďte tedy vítání všichni.
Projdeme se spolu pedagogikou. Každý den tady najdete krátká zastavení - moje povídání, někdy související, někdy méně (za což se už teď omlouvám) a samozřejmě otázky. Ty mne baví :-) Snad vás všechny budou taky.
Otázky a zastavení tady budou každodenní, vy však můžete odpovídat tak, jak se vám bude chtít. Ale do Mikuláše je termín odevzdání všech odpovědí, do půlnoci, ani o minutu déle... Protože Mikuláš taky chodí vždycky včas.
Můžete odpovídat i průběžně a posílat své odpovědi na můj osobní e-mail (mia.proki@seznam.cz). To abych měla aspoň částečnou zpětnou vazbu a neměla pocit, že jsem sama.
Protože být sama někdy bolí.
Takže od zítřka už nebudeme sami - moc se na vás těším.
Doufám, že Mikuláš taky.

Žádné komentáře: