30. 11. 2010

zastavení dvacáté třetí

Nemůžu si pomoci, ale pořád mám pocit, že se ptám málo, a že dávám strašně jednoduché otázky, na které můžete odpovědět jen jednou větou. A tak přemýšlím, jak bych ten konec poutě nějak ztížila, ať máte pocit, že jsme před vrcholkem kopce a že zastavení k vydechnutí je nutné....
Tak co třeba něco z alternativního školství? Ano, vím, téměř jsme se k němu nedostali (jen v dnešní skupině), ale je to tak krásné téma... A mnozí z vás hojně využívají tetičku wiki (jak jsem zjistila z odpovědí na to, co jsou roráty:-), tak snad vám to nebude vadit, když se dnes zeptám zrovna na toto...
Jen tak vtipně dodám, že u Winnetské soustavy jsem si pro vysvětlení vymyslela hravé motýlky, pilné včeličky a pomalé medvídky. Tak hádejte, co to je a v jakém smyslu to bylo myšleno...
Otázka č. 23 zábavná: Jak byste vysvětlili "aha efekt"? A zažili jste ho někdy?
Otázka č. 23 vtipně záludná: Tak jak to je s těmi motýlky, včeličkami a medvídky? Přišli jste na to?
Otázka č. 23 potřebná: Jaké znáte typy alternativních škol? Vyberte si jednu a blíže charakterizujte...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Můžete mi prosím napsat, kde ty medvídky a včeličky najdu? Já tu otázku vůbec nechápu. Moc děkuji.