11. 11. 2010

Velikánská omluva

Dobrý večer, strašně moc, ale skutečně hodně moc se omlouvám za dnešní ne-výuku od 15.50 hod na Fráni Šrámka. Nechápu, jak se mi to mohlo stát, ale tak nějak jsem ze svého mozku tento seminář úplně vypustila a úplně klidně jsem si přišla až na 17.30 v domnění, že to je má dnešní jediná výuka. Moc, ale opravdu moc se za sebe omlouvám, o to víc, že jsme se ještě vůbec neměli možnost setkat.
Požadavek k zápočtu pro OBEC byl: vlastní vzpomínka na učitele a pak vědomostní test.
Když se pořádně podíváte na tento blog, najdete zde materiály, ve kterých je námi probírán obsah seminářů, ze kterého vycházejí také otázky k zápočtovému testu. A pokud se zúčastníte Mikulášské pouti, a odevzdáte ji do 6.12. 2010 do půlnoci, přijde Mikuláš a zápočet je Váš :-)) a žádný test psát nebudete muset.
Ani nevím, jak říct - napsat - jako moc a opravdu hodně mne ten dnešní výpadek mrzí, o to více, že jste tam skutečně čekali, že vás to stálo váš čas a já nedorazila...
Prosím, nezlobte se.
Snad se tedy ještě setkáme...

Žádné komentáře: