23. 12. 2010

Mikulášská zastavení

Dobrý den všem, moc se omlouvám, ale nestihla jsem vás všechny ještě okomentovat, i když pročetla jsem už všechny. Protože kromě těch prvních 40 studentů na termínu 14. 12. ostatní nevíte, zda-li mi vůbec Vaše mikulášská zastavení došla a začínáte z toho mít někteří obavy o splnění zápočtu, zapíšu dnes všem (do půlnoci to snad stihnu), od koho prokazatelně zastavení mám, zápočet s tím, že okomentované pošlu v průběhu svátečního volna. Budu ale po vás pak chtít jediné - reakci na to, že jste má okomentovaná zastavení četli :-)
moc zdravím a přeji krásné Vánoce,
mp

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, stihla jste zapsat zápočet všem studentům? Mikulášská zastavení jsem Vám posílala, ale zápočet zatím udělen nemám, tak proto se ptám. Děkuji za odpověď, Danielová L.