31. 12. 2010

po vánoční pouti

Moc děkuji všem, kdo jste mi poslali své předvánoční putování. Zatím jsem nereagovala, jen pročítám - jsou nádherná. Opravdu všechny jsou dárkem, opravdu moc si vašich prací vážím. Vím, že otázky nebyly jednoduché a že byly hodně k zamyšlení a hodně zasahovaly i do soukromí. O to více jste mi udělali radost.
Přeji vám všem hodně podobné radosti a štěstí a spokojenosti v novém roce, který již za chvíli nastane. Těším se na jednotlivá setkání s vámi - ať už při komentářích vašich zastavení, tak osobně příští sobotu.
Mějte se zatím moc pěkně,
mp

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Já Vám zase děkuji za Vaše myšlenky, které mě donutily nad věcmi, které bereme jako samozřejmost, více uvažovat.
Dokonce jste mě i inspirovala k jednomu kroku, který jsem delší dobu odkládala. Takže já děkuji VÁM!!!