3. 12. 2010

Putování první

Vítám vás všechny na naší malé předvánoční pouti.
Doba před Vánocemi je taková zvláštně tajemná a kouzelná. Svět je jakoby jiný, takový pohádkovější, laskavější, svátečnější. Pokud napadne sníh, tak také pohádkově bílý a romanticky mrazivý.
A někdy taky hodně smutný.
Možná naše pouť bude tímto tak trochu podbarvena. Možná bude trochu smutná, protože také krása Vánoc je také tak trochu smutná.
Tak jako život i svět kolem nás.
První putování bude tedy ve znamení tohoto vědomě nevědomého smutku, ve kterém je zároveň spousta krásy.
Takže buďte všichni vítáni..
Otázka č. 1 zjišťující: Jaký je podle Vás náš současný svět?
Otázka č. 1 zvídavá: Ve kterém pojetí člověka je podmínkou rozumného živočicha umění "naslouchat"?
Otázka č. 1 nostalgická: Připadají Vám Vánoce také částečně hodně smutné?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobry den pani doktorko, jsem ten, ktery Vam pred asi ctrnacti dny poslal sem. praci na tema uryvku z knihy Krisnamurtiho. Minulou sobotu jsem nebyl na Vasi prednasce, omluvil jsem se, ale presto se mi podarilo najit tento blog. Rad bych se putovani zucastnil, ale nevim, kam zasilat odpovedi. Stacilo by mi, kdybyste potvrdila skutecnost, ze Vasi na emailovou adresu, kterou jste nam uvedla na nasem prvnim setkani s vami v zari 2010. Tesim se na odpoved a preji Vam hezky vikend. K.

Miriam Prokešová řekl(a)...

Dobrý den, ano, odpovědi prosím posílejte na mou emailovou adresu mia.proki@seznam.cz. Můžete průběžně nebo pak všechny najednou, záleží jen na Vás. Za seminární práci moc děkuji :-)
Moc zdravím,
mp