23. 12. 2010

Putování dvacáté první

Už vím, co by mělo v životě skutečně platit, aby se nám žilo dobře. Je to taková prastará moudrá krásná rada. Ale asi musí být odžitá zkušenostmi a vyzkoušená bolestí, že ji tak často nechápeme.
Představte si, že každý by se k Vám osobně choval pouze a jen tak, jak se k ostatním chováte Vy. Je to tak jednoduché - pokud chci, aby mě lidi měli rádi, mám je ráda, pokud chci, aby ke mně byli hodní, budu hodná -
Zní to tak mile naivně, ale funguje to. Kolikrát mne napadá, když se ke mně někdo chová tak, jak zrovna nechci, co by se stalo, kdybych se zachovala stejně...
Kdybychom se všichni tady tímto řídili - chovej se k druhému tak, jak chceš, aby se on choval k tobě,
bylo by nám na světě fajn.

Otázka č.21 jen tak: Už se těšíte na Ježíška? Co to pro Vás znamená - těšit se?
Otázka č. 21 prostá: Souvisí těšení se s filosofií výchovy?

Žádné komentáře: