9. 12. 2010

Několik technických poznámek

dobrý večer všem - zapsala jsem teď několik termínů k zápočtům z OBEC a z 3ZPD1 na 14. 12., 16. 12. a 17. 12. 2010. V poznámce je uvedeno, že se týkají studentů mikulášských zastavení. zápočtový test se bude psát podle předchozí domluvy 15.12. od 15.00 hod, ale místnost prozatím nemám, nějakou najdeme, sejdeme se na vrátnici na Fráni Šrámka. Všem zapsaným studentům do uvedeného data zápočtu odpovím na jejich zastavení a přepošlu e-mailem svůj komentář. Studentům z filosofie výchovy jsem prozatím termíny nezapsala - domluvíme se na přednášce teď v sobotu (sobotní studenti) a ve středu večer (středeční andragogika)
Moc děkuji a zdravím,
mp

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
psala jsem Mikulasska zastaveni, ale uz se nevlezu do kapacity. Co s tim? Dekuji.

Miriam Prokešová řekl(a)...

dobrý večer, zahrnuli jste mne zoufalými maily - ano, vypíšu termíny ještě na celý leden, nebojte se :-) už na to jdu, zdravím,
mp

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer,
na který termín mohu jít, když jsem nepsala mikulášská zastavení? Nějak se v tom neorientuji.. Děkuji. Veronika Mikulská