22. 4. 2012

výroční šestistý :-)

Musím se pochlubit. Předešlý příspěvěk je v pořadí - tedy byl - už šestistý. Napsala jsem sem už celkem 600 příspěvků!
Což je celkem pěkné číslo..., že jo.
A jak jsem si našla ve statistikách, blog navštívilo už více než 50 000 lidí. A teď v této chvíli je vás tady celkem 89.
Ale co vůbec nechápu je to, kde všude je čten - nejvíce tedy u nás, ale hned na druhém místě je s počtem navštívení stránek USA. Což mě docela překvapuje - kdo si tak asi v Americe zabloudí na nějaké naše vabohu? A pak taky i jiné země, třeba i Izrael... a Rusko a Finsko, a další.
Je to takové zvláštní....

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To musí být příjemný pocit ....
Svět je velký a přece tak malý :-)
Gratuluji Vám k tomuto výročí a přeji stejně nadšené "strávníky" Vašeho blogu, jako jsem já :-)
Krásný večer,
LH

Anonymní řekl(a)...

Mnoho úspěchů Paní Prokešová.

P. B.

Anonymní řekl(a)...

Tož a není to důvod, jak strávit i neděli s veselou myslí?:))
P:)
P.S.: Gratuluji, je to velký úspěch!