22. 4. 2012

Zastavení sedmnácté: A juz že ano

Tak jo, řekla jsem si, když máte všichni tak dobrou náladu, budu ji mít taky :-)
Ale byla dnes neděle a to se nedělá, aby se něco dělalo. Takže ani dobrá nálada nemůže přijít z dělání, co všechny smutky zahání, když se dělat nemá.
Že ano.
Takže v neděli není možné mít dobrou náladu, pokud nejste dobře naladěni již z minulých dnů.
K něčemu se přiznám - už od svých školních let nemám neděle zrovinka moc ráda. Ne kvůli nedělání, ale kvůli odpolednímu stresu z učení do pondělní školy. A jak jsem se těšila, že jednou budu dospělá!
A to učení a povinnosti z neděle na pondělí mě už pak v dospělosti trápit nebudou.
A juz že ano, a dodnes... nic se z dob školního dětství nezměnilo.
Jen ty "úkoly" jsou občas drobet trošku jiné...


Otázka č. 17 zvláštní odpočinková: Učíte se rádi? A co vás motivuje k tomu, abyste něco "takového" vůbec dělali?
Otázka č. 17 navazující na Aristotela i na Komenského a hodně těžká: Jak můžeme chápat zoon logon echon, přecházející v politicon? A v souvislosti s tím nápravu věcí lidských podle Komenského?
Otázka č. 17 opravdu zamyšleně složitá (ale ve skriptech při troše dobré vůle k nalezení): Jak toto obojí vyjádřil Šalamoun?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Co mně motivuje, abych se učila? Vy. Mám takovou chuť se dozvědět co nejvíc a jenom kvůli Vám. Nerozumím, čím to je. Jste to celá Vy, tím, jaká jste, jak vystupujete, jak k nám mluvíte, způsobem jakým se prezentujete před studenty tím, jak vypadáte, a vůbec, co děláte, kým jste a tak... Prostě a jednoduše... Nebýt Vás, nevím, co bych dělala.