24. 4. 2012

Zastavení devatenácté: Portál

Už to vím.
Chcete-li si procvičit a vyzkoušet, jak pevné máte nervy, najeďte si na Portál Ostravské univerzity.
Pokud vydržíte ten následující nápor nervů, který vás tam čeká, pak už vydržíte možná skoro všecko.
Chyba prý sice není v tom systému, jak mi bylo řečeno, ale v člověku, který u něj sedí. Ale to mi nijak nevadí v tom, že tělo, tedy spíše mozko, tedy nervocvik to je perfektní.
Tak třeba - najedu na Portál a chci (musím) na VŠKP, čili na Vysokoškolské kvalifikační práce. A nastane záhada. V práci s tím kolikrát bojuji, než se mi otevře ta správná kolonka. Často mi tam jak u blbých najíždí Akros nebo kdo ví co... Doma mi to sice najede hnedle, i když zase pomaloučku, pomalu (porodila bych možná rychleji). A když už konečně jo! pak se neotevře ta práce, na kterou klikám, nebo ten posudek, který chci vložit a klidně mě to vrátí na hlavní panel.
A co mne vytočí úplně je to, když se mi spojení zruší pro údajnou "nečinnost". To by mě fakt možná i šlak trefil. Jak ten přístroj ví, že nejsem činná? Když se činím až až? Co si to vůbec dovoluje? Nebo že by věděl, že má mozková činnost vlastně ani činnost není?
A úplně nejhorší je, když vám hoří termín, do kterého cosi má být hotové, ale brána - portál - je mlčící, nebo pomalá tak, že... že se to ani vydržet nedá.
A tak si (nevím jak Vy, ale já určitě) cvičím nervy, snad ne na horší časy.
Ale někdy tak přemýšlím, když už u toho přístroje zbytečně hodinu prosedím, k čemu vlastně kromě toho cviku nervů to slouží? A kolik práce bych bývala měla hotové, kdyby mě ten přístroj, prý "šetřič" času, tolik nezdržoval....

Otázka č. 19, na kterou jsem málem zapomněla: Co je životní zdatnost?
Otázka č. 19 další v pořadí, na kterou jsem téměř zapomněla: Co nabízíme v současnosti dětem?
Otázka č. 19 pro mne velice milá: Jaké znáte potřeby ve výchově dítěte podle J. Prekopové?
P.S. Odpovědi spolehlivě najdete ve skriptech, ale prosím, odpovídejte pokud možno vlastními slovy:-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Byla jsem asi bláhová, mysle si, že Vás nic nemůže "vytočit". Teď vidím, že "můj anděl" je také z masa, kostí a NERVů. Kéž bychom byli obdařeni nadpřirozenými silami nad nepřirozenou technikou... Hodně štěstí!!!
L.