16. 4. 2012

Zastavení jedenácté: kočičí tlapky

Uvařila jsem si kávu a sedla k počítači.
U nohou mi leží naší psi a na stůl před monitor si vyskočila naše kočka Lily. Přesně podle slov, jaké jsem dnes na přednášce použila, když jsem vyprávěla o naší domácí zvířeně.
Perská kočka Rachel mňouká a natahuje směrem ke mně své chundelaté tlapky.
Vlastně ani nevím, co obě dvě chtějí. Večeři už holky dostaly, tak oč jim jde?
A napadá mě: Oč nám v životě vlastně jde? A po kom a po čem natahujeme "tlapky" my, lidé?
Víme to? Ta kočka možná ví, po čem touží. Ale nám, lidem, je to vždy jasné?

Otázka č. 11 navazující na natažené tlapky: Jak to je s našimi potřebami? Mohli byste to vysvětlit v souvislosti s hierarchií potřeb podle A. Maslowa?
Otázka č. 11 "výtvarně úkolová": Uměli byste nakreslit či jinak vyrobit domeček potřeb podle svých představ?
Otázka č. 11 navazující na předešlou, navíc humorně zvídavá: Co vše byste do svého domečku umístili? Zakreslíte to prosím do Vaší představy domečku?

Žádné komentáře: