28. 4. 2012

Zastavení dvacátí druhé: Technika

Omlouvám se všem, ale včera jsem "neselhala" já, ale těchnika balšaja. Přišla jsem večer z práce, pustila potíčač, a ejhle, net nefungoval.... když se nerozjel ani po Krausovi, usla jsem...
A tak vám všem včerejší povídání i otázky dlužím. Stalo se to poprvé.
Ale všechno je prý jednou poprvé.
A čarodějnice se nám blíží.
Začali jsme na den Velkého pátku, skončíme na čarodějnice - hmmm.
Ale ne kvůli čarodějnicím jsem to takto vymyslela, ale kvůl filosofům, kteří myšlení přirovnali k letu čarodějnic.
A my prostě doletíme :-)))
A dopadneme  zpátky na zem.

Otázka č. 22 létavá: Jaký byl váš let? Tedy jinak - jaký je Váš let?
Otázka č. 22 vybídnuvši k tvůrčí činnosti: Tak moc se mi líbily Vaše domečky. Uměli byste nějak nakreslit či jinak umělecky znázornit naše létavá zastaveníčka? Nejen kresbičkou, ale také básničkou, písničkou, či nějak jinak?  :-)))
Otázka č. 22 onluvná: Věříte mi, že včera "vybouchla" technika a nemyslíte si, že se jen vymlouvám, že ne? A vůbec celkově - věříte spíše lidem, nebo spíše ne?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Vám nejde nevěřit. Věříme Vám vše.
P:)